You wont be lonely, even if the sky is falling down.

Spenderade eftermiddagen i Göteborg med mamma, letade efter kläder till avslutningen på fredag och jag lyckades hitta, efter ungefär 4 timmar.
Just nu önskar jag att min pojkvän var här, men nae. Och inte imorgon. Inte på fredag. Inte på lördag. Inte på söndag. Och säkert inte något nästa vecka heller.
Men varför ska jag bry mig?
Han gör som han vill, och buhu vad det är synd om mig.

come on baby turn the lights off
taggar fredagens festligheter och hoppas på en grym kväll, även fast det ska spöregna.

Antar att jag egentligen borde skriva något roligt, men nej, det tänker jag faktiskt inte göra.


Bjuder på en bild från mitt underbara Falkenberg.
Funderar faktiskt på att flytta ner dit i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0