you go on and on and on and on

Dagen spenderades i Borås, halva själv och sedan mötte jag upp Johan och Simon. Och eftersom jag är en så söt flickvän så köper jag ett par shorts som min pojkvän velat ha länge, men dom var för stora, så vi fick åka och byta, och greja. Men det blev bra till slut. Och han hittade även en tröja, så han blev mycket nöjd.
Jag åkte in för att leta efter en byxdress, men den jag hittade var inte så fin när den väl var på, så blev en klänning, ett par trosor och ett par solglasögon.
Tog tåget hem, Johan duschade sen handlade vi. Åkte till sjön och hade lite picknick, sedan hem en stund. Mysigt var det iallafall!
Imorgon firar jag midsommar här hemma med min bror och hans kompisar. Och på onsdag åker jag till Turkiet! Jisses vad härligt det ska bli..

Jag och Johan pratar på msn nu. Om hur han ska vika sina shorts imorgon, hahahha. Guud vad jag älskar han ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0