hey soul sister

Längesedan jag skrev. Drabbades väll utav bloggtorka/ointresserad-av-att-skriva.
Så, vad har hänt? Inte mycket.
Ny bil, ny stuga, Ullared 3 ggr på en vecka (vilket såklart resulterar i att jag är pank, 18 dagar innan studiebidraget. Om det ens kommer något studiebidrag i juni, men det hoppas jag på)
Bråk och ståhej har också drabbat mig. Ointressant, men hey, en blogg är ju egentligen ganska tråkig? Om man tänker efter.

På fredag har jag sommarlov, vilket är ganska skönt. Men förra veckan, och denna veckan har ju varit lite som ett sommarlov. Börjat hyffsat sent, och slutat väldigt tidigt. Som igår, då började jag halv 10, och slutade 10. Och idag har jag varit ledig, så dagen har spenderats med att slinga mitt hår, och resultatet blev helt okej. Varken mer eller mindre.
Imorgon åker jag till Göteborg med min underbara mamma, efter två lektioner. Och på torsdag är jag ledig.
På fredag nalkas det utgång i Varberg.

Suddig och otroligt dålig bild på mina killer heels från Nelly.
100 kr gick dem på! Jag gillar Nellys outlet på Åhaga.




Det handlar om att tappa bort sig i någons famn
och aldrig vilja hitta vägen ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0