för en minut sedan var du min

jag vet faktiskt inte vad som händer, ena stunden vill jag blogga och nästa vill jag inte. Hursomhelst lite update från de senaste dygnen.
Fredag började bra och slutade absolut inte som jag tänkt mig, i lördags var jag i Falkenberg med mamma, pappa och bror. Byggde ihop ett avlastningsbord och lite smått och gott. I söndags var Johan här en stund, sen skulle han spela fotboll och jag åkte på min kusins kalas.
Igår var det min och Johans 18 månaders dag, länge länge .. Jag älskar dig, Johan.
Jag spenderade min dag med att äta lunch med mamma, åka till en inredningsaffär med mamma och pappa och därefter var Moa här, och hon spenderade även natten med mig.
Idag gick jag och Moa en runda, sen var hon tvungen att bege sig hemåt. Jag beställde ny hårförlängning, och nyss klippte jag gräset. Senare kanske, kanske Johan kommer hit.
Imorgon hoppas jag att hårförlängningen kommer, eftersom Malin kunde hjälpa mig att sätta in det.
Kollade förövrigt på Dear John innan, och gud vad jag grät.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0